מגמת תקשורת בבית הספר אורט חולון זכתה להישגים מרשימים בתחרות הארצית של מיטב היצירה הצעירה. במסגרת התחרות, כתבה בנושא הטרדות מיניות זכתה במקום השני בקטגוריית כתבות וידאו, ופרסומת בנושא הקשיים של היוצאים בשאלה זכתה במקום השלישי בתחרות הפרסומות החברתיות.
מנהלת בית הספר, אורטל קשת, הביעה את גאוותה על הישגי המגמה: "צוות תקשורת מוכיח ולא בפעם הראשונה את האיכות שבתוצרי המגמה! כל הכבוד לתלמידים הזוכים ולצוות המגמה: גלית רייטר, מולי קימל, רני ישראלי ורכזת המגמה טל מאור על המסירות, היצירתיות, ליווי התלמידים והעבודה הנפלאה".
הישגים אלו מדגישים את המחויבות למצוינות וליצירתיות של מגמת התקשורת בבית הספר אורט חולון.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.