עיריית חולון הודיעה על שיתוף פעולה חדש עם המרכז הרפואי וולפסון, שמטרתו לחזק את מערכת הבריאות בעיר. במסגרת שיתוף הפעולה, נערך סיור במרכז הרפואי בו השתתפו ראש העירייה וצוותים עירוניים. במהלך הסיור, ביקרו המשתתפים במחלקות השונות, כולל מחלקת היולדות החדשה והמרפאה לבריאות העין, והדגישו את הצורך בפיתוחים טכנולוגיים ושיתופי פעולה נוספים.
ראש העירייה הביע את הערכתו לד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי, ולצוות ההנהלה על המחויבות לשיפור שירותי הבריאות בעיר. שיתוף הפעולה נועד להבטיח שירותי בריאות מתקדמים ואיכותיים לכלל תושבי חולון.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.