ביום חשיפה עירוני שהתקיים הבוקר במדיאטק חולון, תלמידי שכבת י"א מבתי הספר בעיר השתתפו באירוע ייחודי שהוקדש להיכרות עם מכינות קדם-צבאיות ותכניות שנת שירות. האירוע, שהובל על ידי מנהל בית הספר אורן קמינצקי, רכז ההכנה לצה"ל אבי שמעון והסגנית איילת אורפז, נועד לחשוף את התלמידים למגוון האפשרויות הקיימות ולחשיבות המעורבות החברתית והאחריות האישית. במהלך היום, נציגים ובוגרים של התכניות השונות שיתפו מניסיונם האישי, והודגשו הערכים של נתינה ומצוינות לימודית. תודה מיוחדת ניתנה לצוות היחידה להכנה לצה"ל העירוני על הארגון המוצלח של האירוע.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.