עיריית חולון מודיעה על שינויים במועדי איסוף האשפה, הגזם והפסולת בעיר לקראת חג הפסח. החל מהיום ועד ל-10 באפריל, חל איסור על הוצאת כמות חריגה של פסולת גזם וגרוטאות. בנוסף, בימי שישי בתאריכים 11 ו-18 באפריל, חל איסור מוחלט על הוצאת פסולת גזם וגרוטאות מכל סוג שהוא.
באזורים בהם יום ההוצאה חל ביום ראשון, 13 באפריל, התושבים מתבקשים להוציא את הגזם רק בשעות הערב, כאשר הפינוי יבוצע ביום למחרת, 14 באפריל.
העירייה מאחלת לתושבים חג אביב נקי ושמח.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.