"יש המאמינים שהמתים לא מתים לגמרי כל עוד הם חיים בזיכרונם של האנשים החיים."
מרכז הצעירים אליעזר וג'סיקה בחולון יקיים מפגש זיכרון תחת הכותרת "כולנו אחים", בו יסופר סיפורו של ליאור זיו ז"ל.
אהבתו הגדולה של ליאור הייתה תחום הצילום, והוא שאף להגיע ליחידת דובר צה"ל. במרץ 2002, הוא גויס ליחידת ההסרטה של דובר צה"ל.
ליאור נפל בחול המועד פסח, ביום י"ח בניסן תשס"ג (20.4.2003), במהלך פעילות מבצעית לאיתור מנהרות להברחת נשק ברפיח, בעת שתיעד את פעילות חטיבת "גבעתי".
במפגש תתארח גילי יהב, אחותו של ליאור זיו ז"ל, שתשתף את סיפורה האישי והמשפחתי.
האירוע יתקיים ביום שני, 28.4, בשעה 18:30, במרכז אליעזר ברחוב בן יהודה 18, חולון.
ההשתתפות ללא תשלום, אך נדרשת הרשמה מראש בקישור: https://did.li/0Yrx5
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.