איריס פישביין, מורה ותיקה ללשון עברית בחטיבת הביניים בגימנסיה הרצוג למדעים ולאומנויות בחולון, קיבלה את התואר ״מורה מצטיינת״ לשנת הלימודים תשפ״ה.
ההצטיינות ניתנה לה במסגרת טקס אנשי החינוך המצטיינים העירוני, אשר התקיים בתיאטרון חולון. בטקס נכחו בכירי מנהל החינוך בעיריית חולון ומחוז תל אביב במשרד החינוך.
עינת דלבחה, מנהלת חטיבת הביניים בגימנסיה, ציינה: "איריס שלנו מורה מקצועית, איכפתית ומסורה מאוד. היא רואה את הצלחת התלמידים לנגד עיניה וראויה לכל הוקרה והערכה על פועלה רב השנים בהוראת הלשון העברית בחטיבת הביניים של הגימנסיה."


להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה