הפועל 'קבוצת נתנאל' חולון הודיעה על פתיחת מכירת כרטיסים למשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף, שיתקיים נגד מכבי תל אביב. המשחק ייערך בהיכל מנורה מבטחים ביום שני בשעה 20:50.
על פי הודעת הקבוצה, המכירה מיועדת לקהל האוהדים הסגול בלבד. האוהדים יתמקמו ביציעים 4, 5, 6, ו-7, כאשר הישיבה והעמידה יהיו חופשיות על בסיס מקום פנוי, וכל הקודם זוכה. גוש העידוד והתופים יתמקמו ביציעים 4 ו-5.
הכרטיסים יימכרו במחיר אחיד, והרכישה מוגבלת עד ארבעה כרטיסים לכל אדם.
מהקבוצה נמסר כי זהו "זמן לצבוע את היכל מנורה מבטחים בסגול".
לרכישת כרטיסים לקהל הסגול בלבד: https://bit.ly/3YYoVbH
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.