בטקס חגיגי שנערך ב-HIT מכון טכנולוגי חולון, חולקו מלגות משותפות של עיריית חולון, ארגון רוטרי חולון והמכון לסטודנטיות ולסטודנטים לתואר ראשון. האירוע ציין רגע של חיבור אנושי בין נתינה להזדמנות עבור הסטודנטים.
הטקס התקיים במעמד נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב, ראש עיריית חולון שי קינן, ונשיא רוטרי חולון שלומי בראל. במהלך האירוע, עשרה תורמים ותורמות פגשו את 17 המלגאים והמלגאיות, סטודנטים לתואר ראשון מהמכון, אשר קיבלו מלגות בהיקף כולל של כ-150,000 ש"ח.
המלגות הוענקו לסטודנטים מצטיינים ולסטודנטים המתמודדים עם אתגרים כלכליים. הסיוע הכספי נועד לאפשר להם להתמקד בלימודים, להצטיין ולהמשיך להיות מעורבים בעשייה חברתית משמעותית בקהילה.
שיתוף הפעולה בין הגופים והתרומות למכון מבטאים ערכים משותפים של אחריות, מחויבות והשקעה בדור הבא, במטרה לסייע לסטודנטים להצליח בדרכם האקדמית.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.