אמש, הגיע בר קופרשטיין, שורד השבי שחזר משבי חמאס בעזה, להופעתה של להקת "התקווה 6" שהתקיימה בהאנגר 11 בתל אביב.
במהלך המופע, אירחה הלהקה – זוכת פרס אקו"ם ותואר "להקת השנה" – את הזמר רביד פלוטניק ואת מקהלת "לב אופיר איבים" של הסוכנות היהודית, הקרויה על שמו של ראש מועצת שער הנגב, אופיר ליבשטיין ז"ל.
רגע השיא של הערב נרשם כאשר התקיים מפגש מרגש על הבמה בין סולן הלהקה, עמרי גליקמן, לבין קופרשטיין, שהוחזר ארצה בעסקה האחרונה, במה שהוגדר כסגירת מעגל מרגשת.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.