עיריית חולון הודיעה על הקמת "חורשת הנופלים", אתר הנצחה חדש לזכר חללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה, תושבי העיר חולון. החורשה תוקם מחר ברחבי העיר.
על פי הודעת העירייה, החורשה תהווה מקום של זיכרון אשר נועד להצמיח שורשים של חיים, תקווה והמשכיות, להנצחת יקירי העיר שנפלו.
טקס נטיעות לציון האירוע יתקיים בט"ו בשבט, יום שני, ה-2.2, בשעה 11:30. הטקס ייערך בדרך הביטחון, כאשר הכניסה למקום תתאפשר מרחוב דוד אלעזר. הציבור מוזמן להגיע ולקחת חלק ביום משמעותי זה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.