תלמידי כיתות מופת בחטיבת הביניים של בית הספר אורט חולון יצאו לאחרונה לפעילויות לימודיות במכון דוידסון לחינוך מדעי, הממוקם בסמוך למכון ויצמן למדע. במסגרת הפעילות, התנסתה כל כיתה בניסויים מעשיים והשתתפה בפעילויות חקר במגוון נושאים מדעיים.
במהלך הביקור, התלמידים נחשפו לאופן שבו המדע מסייע בפתרון תעלומות בלשיות, העמיקו בתחומי הכימיה ואף למדו על המדע שמאחורי הבישול. בנוסף, התלמידים סיירו בגן המדע ע"ש קלור, עברו בין המוצגים השונים והתנסו בהם באופן פעיל. הפעילות נועדה לאפשר למידה חווייתית על שימוש יעיל במדע, תוך עידוד סקרנות, שאילת שאלות וביצוע ניסויים.
מנהלת בית הספר, אורטל קשת, ומנהלת החטיבה, מיכל, התייחסו לחשיבות הפעילות ומסרו: "הסיורים הללו הם חוויתיים ומעודדי חשיבה. אנו מייחסות חשיבות רבה לסיורים אלה שמהווים למידה חוויתית מחוץ לכיתה, מוסיפים נדבך חשוב ללמידה ולגיבוש הכיתה".
את הסיורים והפעילות ליוו ענת זייצוב-חגי, רכזת מופת בבית הספר, רכזי השכבות לירון אברמוביץ, אסף גולדפישר ויוני גרמיט, לצד מחנכי הכיתות וצוות המורים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.