נבחרת הבנים משכבת ט' של חטיבת ארן קמפוס קריית שרת חולון רשמה הישג מרשים, כאשר זכתה במקום הראשון בטורניר הקט-רגל העירוני. בעקבות הזכייה בטורניר, הנבחרת תייצג את העיר חולון באליפות המחוזית הקרובה.
הדרך אל התואר כללה משחקים צמודים בהם הפגינו השחקנים אופי, נחישות ורוח ספורטיבית. בשלב חצי הגמר, גברה הנבחרת על נבחרת תיכון קוגל בתוצאה 0:1, משער שהובקע שלוש דקות בלבד לפני שריקת הסיום.
משחק הגמר מול נבחרת עתידים היה מותח במיוחד והסתיים בתוצאה 1:1 בתום הזמן החוקי. ההכרעה עברה לדו-קרב פנדלים, בסיומו יצאה נבחרת ארן כשידה על העליונה וזכתה בגביע.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.