ביום שישי האחרון יצא לדרך בבית הספר "יחד" בחולון הפרויקט החינוכי "סיפור מתוק בפיג'מה". במסגרת המיזם, תלמידי החטיבה הצעירה, הכוללים את ילדי הגן ותלמידי כיתות א', הגיעו ליום הלימודים כשהם לבושים בפיג'מות צבעוניות.
במהלך הפעילות, תלמידי כיתות א' הקריאו סיפורים לילדי הגן. ברחבי בית הספר הוקמו פינות קריאה שונות, אשר יצרו אינטראקציה וקרבה בין שכבות הגיל השונות.
הפעילות התמקדה בעידוד לקיחת אחריות מצד התלמידים הבוגרים יותר בחטיבה הצעירה, לצד טיפוח מיומנויות הקשבה בקרב ילדי הגן. בבית הספר ציינו כי הפרויקט נועד לחזק את תחושת הקהילתיות, החיבור והשייכות בין התלמידים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.