HIT מכון טכנולוגי חולון הודיע על פתיחתה של פקולטה שישית במכון - הפקולטה לטכנולוגיות רפואיות. מהלך זה מהווה צעד נוסף בתנופת ההתפתחות האקדמית והפיזית של המוסד האקדמי.
הפקולטה החדשה תשמש מסגרת גג לכלל תוכניות הלימוד והמחקר בממשק שבין רפואה, טכנולוגיה ועיצוב. הפעילות מושתתת על תפיסה רב-תחומית, המשלבת מקצועות בתחומי ה-STEM והעיצוב יחד עם מדעי החיים והרפואה.
בראש הפקולטה יעמוד פרופ' אדו פרלמן, דמות בעלת ניסיון אקדמי רחב היקף, אשר כיהן בעבר כדקן הפקולטה לרפואה בטכניון וכסגן יושב ראש המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג).
במסגרת הפקולטה ישתלבו תוכנית הלימודים הייחודית לתואר ראשון (B.Sc.) בטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה, המוכרת גם כלימודי קדם-רפואה, לצד תוכניות נוספות הנמצאות בשלבי פיתוח. כלל התוכניות מתקיימות בשיתוף פעולה עם מרכזים וארגונים רפואיים, בהתאם לתוכנית הרב-שנתית שאושרה על ידי המל"ג.
הפקולטה צפויה לפעול במשכן חדש ומתקדם הכולל מעבדות חדשניות. המבנה נבנה בימים אלה בתמיכת קרן הלמסלי ועתיד להיחנך בתוך כשנה, במטרה לחזק את החיבור בין מדע, טכנולוגיה, עיצוב ורפואה לטובת מחקר והכשרה בעולם הבריאות.
יום פתוח בו ניתן יהיה לשמוע על התוכנית לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה ועל מסלולי לימוד נוספים לתואר ראשון ושני יתקיים ב-24 בפברואר.
לרשמה ולפרטים נוספים ניתן להיכנס לקישור הבא: לחצו כאן
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.