גאווה לספורט המקומי בחולון: הג'ודוקאים הצעירים ממרכז קהילתי נאות רחל רשמו הישג מרשים כשחזרו עם חמש מדליות מאליפות 'גולדן ליג 2', שנערכה ביום שבת האחרון בראשון לציון.
במסגרת התחרות, הציגו הספורטאים הצעירים יכולת גבוהה והתברגו בצמרת הדירוג. שי הלר זכה במקום השני ובמדליית כסף. ארבעה מתחרים נוספים סיימו במקום השלישי וזכו במדליות ארד: יהלי מנשה, אוראל לוי, מאי קרמר ומרגיאן אומנובה.
המאמנת אילנה קליין סיכמה את התחרות בסיפוק והתייחסה לעתיד: "תחרות זו היא עוד שלב בהכנה לאליפות ישראל 2026, יישר כח".



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.