נבחרת הבנות של מקיף קציר בחולון רשמה השבוע (רביעי) הישג ספורטיבי משמעותי, לאחר שזכתה בגמר אליפות התיכונים בכדוריד תלמידות.
במסגרת משחק הגמר שנערך , התמודדה הנבחרת החולונית מול הנבחרת המקבילה מהעיר ראשון לציון. המשחק הסתיים בניצחון של חולון בתוצאה 34–28, הישג שהעניק לשחקניות את תואר האליפות.
את התואר האישי של השחקנית המצטיינת (MVP) במשחק גרפה אופק רוטמן. בעקבות הזכייה, רוטמן ונבחרת בית הספר עתידות לייצג את ישראל בתחרות ה-ISF (הפדרציה הבינלאומית לספורט בתי ספר) אשר צפויה להתקיים במקדוניה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.