עיריית חולון מודיעה על תגבור משמעותי של מערך הביטחון האישי במרכז נתנאל בעיר. החל מהלילה (שלישי, 24.2), תוצב במקום נוכחות קבועה של גורמי אכיפה וביטחון עירוניים.
המהלך יוצא לדרך בעקבות פניות ובקשות שהעלו תושבי שכונת קרית אילון ושדרת המגדלים במסגרת כנס "מקשיבים לתושבים". על פי ההנחיה החדשה, החל מהשעה 21:00 ועד השעות הקטנות של הלילה, יאיישו את המתחם שני אנשי ביטחון לובשי מדים באופן קבוע.
מטרת הנוכחות והאכיפה המוגברת במקום היא לוודא שהמרחב הציבורי במתחם יישאר בטוח, מסודר ונעים עבור כלל התושבים, המבלים והמבקרים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה