בעקבות פגיעה שאירעה, נגרם נזק לתשתיות המים בעיר. מתאגיד המים והביוב "מי שיקמה" נמסר כי צוותים מקצועיים מטעמם יצאו באופן מיידי לאזור על מנת לטפל בנזקים בשטח.
מתמונות ומהנעשה בשטח עולה כי נגרמה פגיעה משמעותית לצינור מים אשר נמעך, וכי הצוותים מבצעים במקום עבודות חפירה ותיקון באמצעות כלי צמ"ה. בתאגיד הדגישו כי הם פועלים בכל זמן ובכל מצב על מנת לוודא שהתשתיות יחזרו לפעילות מלאה במהירות האפשרית, ומבטיחים כי ייעשה כל מאמץ כדי שאספקת המים לתושבים תימשך כסדרה ללא הפרעות.
לסיום, ב"מי שיקמה" פנו לציבור בבקשה להמשיך להישמע להנחיות הרשמיות ולשמור על עצמם בימים מתוחים אלו.
סרטון:

להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.