מינוי חדש במרכז הרפואי וולפסון בחולון: ד"ר מרק ברמן מונה לתפקיד מנהל היחידה לראומטולוגיה בבית החולים.
ד"ר ברמן הוא מומחה ברפואה פנימית ובראומטולוגיה, המחזיק בניסיון קליני ואקדמי עשיר בתחום המחלות הראומטיות והאוטואימוניות. בנוסף, לצד פעילות מחקרית ענפה ופרסומים מקצועיים בכתבי עת רפואיים בינלאומיים, משמש ד"ר ברמן כמרצה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, שם הוא מדריך סטודנטים ומתמחים.
במסגרת תפקידו החדש בוולפסון, יוביל ד"ר ברמן את הפעילות הקלינית ביחידה לראומטולוגיה, תוך שימת דגש מקצועי על תחום האולטרסאונד הראומטולוגי המתקדם ומתן טיפול במחלות מפרקים מורכבות.
מהנהלת המרכז הרפואי וולפסון נמסרו איחולי הצלחה רבה לד"ר ברמן עם כניסתו הרשמית לתפקיד.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.