מועדון הכדורסל אליצור חולון ממשיך במסעו בפלייאוף ונערך למשחק השני בסדרת רבע גמר אליפות המדינה. הקבוצה תתמודד מול אליצור רמלה ביום ראשון הקרוב, ה-12 באפריל 2026, בשעה 16:00 בהיכל טוטו ארנה.
ממועדון אליצור חולון נמסר כי נכון לעכשיו, תתאפשר כניסת קהל למשחק עד למגבלה של 1,000 צופים. יחד עם זאת הובהר כי במידה ויחולו שינויים בהתאם להנחיות פיקוד העורף, המועדון יעדכן את קהל האוהדים באופן מסודר.
צילומים:מועדון הכדורסל אליצור חולון
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.