לאחר ימים מורכבים, HIT מכון טכנולוגי חולון עושה את צעדיו הראשונים לקראת חזרה לשגרת הלימודים. מהנהלת המכון נמסר כי החזרה תתבצע באופן הדרגתי ובמתכונת המותאמת לצרכי הסטודנטים.
על פי המתווה החדש, בימים חמישי ושישי הלימודים יתקיימו באופן מקוון באמצעות מערכת זום. החל מיום ראשון, ה-12 באפריל, תחל חזרה לקמפוס במתכונת היברידית. הקורסים המעשיים יתקיימו באופן פרונטלי בהתאם לעדכונים פרטניים מהפקולטות, ואילו הסטודנטים בפקולטה לעיצוב יחזרו ללמידה מלאה בקמפוס על פי מערכת השעות המקורית שלהם.
עוד נמסר כי במוסד האקדמי גובש מתווה מיוחד עבור קהילת משרתי המילואים, שמטרתו להבטיח מענה ראוי והשלמות מותאמות אישית, מתוך מחויבות רשמית של המכון כי אף סטודנט לא יישאר מאחור. הודעות ופרטים מלאים על המתווים נשלחו למייל האישי של הסטודנטים.
ב-HIT ציינו כי על אף שהחזרה לשגרה אינה פשוטה בתקופה זו, הנהלת המוסד והסגל יעשו כל מאמץ יחד כקהילה אחת כדי לאפשר חזרה רגועה, בטוחה ומוצלחת עבור כולם.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.