בגימנסיה למדעים ולאומנויות ברנקו וייס ע״ש חיים הרצוג בחולון, ציינו השנה את יום הזיכרון לשואה ולגבורה במתכונת שונה, בצל המלחמה. במקום הטקס הבית ספרי המסורתי, הוצג בכיתות טקס מקוון שהוקלט מראש. הטקס הופק על ידי דבורה צלח, הרכזת החברתית של חטיבת הביניים, ונערך על ידי מורן נחמן, המורה לקולנוע בחטיבה העליונה.
לקראת השעה 10:00 בבוקר, התכנסו כלל תלמידי וצוות בית הספר במערך שש-שנתי במגרש הספורט של הגימנסיה, ועמדו יחד שתי דקות דומיה לזכר ששת מיליוני הנספים. במהלך משמרת הזיכרון, הקריאה מנהלת הגימנסיה, יולנדה בלכמן, את תפילת ה"יזכור", ולאחריה נשא החזן אסף שפר את תפילת "אל מלא רחמים".
בנוסף לעצרת ההתייחדות, נערכו לאורך יום הלימודים שיעורי חינוך מיוחדים בכיתות האם המוקדשים ליום השואה. בין הפעילויות החינוכיות הנוספות שהתקיימו בגימנסיה היו מיזמי "זיכרון בסלון" וצפייה מודרכת בסרטים העוסקים בזיכרון השואה והגבורה.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.