מועדון הכדורסל אליצור חולון ייצא מחר (יום חמישי, 16 באפריל 2026) למשחק חוץ קריטי מול אליצור רמלה. מדובר במשחק השלישי והקובע במסגרת סדרת רבע גמר אליפות המדינה.
ההתמודדות המתוחה תתקיים בהיכל קריית מנחם שברמלה, ושריקת הפתיחה מתוכננת לשעה 19:45.
במועדון מדגישים כי על פי ההנחיות המעודכנות של פיקוד העורף, תתאפשר כניסת קהל לאולם, אך היא תוגבל לכמות מקסימלית של עד 1,000 צופים. אוהדי הקבוצה מוזמנים להגיע, לעודד ולתמוך בשחקניות ברגע ההכרעה של העונה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.