עיריית חולון תקיים את טקס הזיכרון המרכזי לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. הטקס, בסימן "המילים האחרונות", ייערך מחר, יום שני (20 באפריל), בשעה 19:30 ברחבת אנדרטת הזיכרון שברחוב ויצמן, מול בניין העירייה.
האירוע הממלכתי יתקיים במעמד ראש העירייה, מר שי קינן. את הטקס ינחו גאולה אבן ויפתח קליין, וייקחו בו חלק האומנים קרן פלס, גלי עטרי, ששון שאולוב, נועם קליינשטיין וסנדרה שדה.
בתום הטקס המרכזי, בשעה 21:45, הציבור מוזמן להישאר ברחבה לערב שירי לוחמים. בחלק זה של הערב תשתתף הזמרת עינת שרוף ועל ההנחיה יופקד אקי אבני.
מהעירייה נמסר כי האירוע מונגש לציבור. בהזמנתה לאירוע, שיתפה העירייה את הציטוט משירו של מוטי המר: ״ואם אחד מאיתנו הולך מעמנו, משהו מת בנו - ומשהו נשאר איתו״. הציבור הרחב מוזמן להגיע ולחלוק כבוד לנופלים ולמשפחות השכולות.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.