מועדון הכדורסל לנשים אליצור חולון מתכונן למשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף, שייערך היום (שני, 20.04). הקבוצה תתמודד מול מכבי עירוני רמת גן במסגרת פתיחתה של הסדרה.
המשחק יתקיים בשעה 16:00 באולם זיסמן שברמת גן. על פי הודעת הקבוצה, הכניסה למשחק הינה חופשית, וקבוצת אליצור חולון מזמינה את קהל האוהדים להגיע ליציעים ולתמוך בה מקרוב.
עבור מי שלא יוכל להגיע לאולם, המשחק יועבר בשידור ישיר באפליקציית השידורים של איגוד הכדורסל. אל השידור ניתן להגיע בלחיצה כאן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.