קבוצת הנשים של מועדון הכדורסל אליצור חולון תעלה הערב (חמישי, 23.04) לפרקט בטוטו ארנה למשחק השני בסדרת חצי הגמר, בו תתמודד מול מכבי עירוני רמת גן.
המשחק, אליו מוזמן הקהל הרחב להגיע ולעודד את הקבוצה המקומית, יחל בשעה 20:00. מטעם המועדון נמסר כי הכניסה לאולם הינה חופשית וללא עלות.
בנוסף, עבור אוהדים שלא יוכלו להגיע לצפות מקרוב, המשחק יועבר גם בשידור ישיר בערוץ הספורט. באליצור חולון קוראים לקהל להגיע בהמוניו ולדחוף את השחקניות לניצחון חשוב.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.