לאחר ציפייה ארוכה של 20 שנה, קבוצת כדורסל הנשים אליצור חולון עשתה היסטוריה והבטיחה את חזרתה למעמד גמר הפלייאוף. ההעפלה המרגשת הגיעה בעקבות הישג מרשים של ניצחון כפול בסדרה מול קבוצת מכבי רמת גן, כאשר המשחק המכריע הסתיים בניצחון ביתי בתוצאה 86:73 לטובת חולון.
מדובר בהישג משמעותי וענק עבור המועדון, השחקניות והצוות המקצועי אשר עוטף ומלווה את הקבוצה לאורך הדרך. ראש עיריית חולון, שי קינן, בירך על ההישג ההיסטורי, מסר את גאוותו הרבה בשחקניות וציין כי הן הביאו כבוד גדול לעיר חולון ולתושביה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.