תלמידות מגמת המחול בקמפוס קריית שרת בחולון צלחו אתמול (ראשון) את בחינת הבגרות המעשית במחול. מעבר הבחינה מסמל עבור התלמידות סיומו של פרק משמעותי בן שש שנות לימוד ופעילות במגמה.
מטעם בית הספר הובעה הוקרה רבה לצוות המקצועי שליווה את התלמידות. הערכה מיוחדת הופנתה לרכזת המגמה, טל פייג, על ניהול מקצועי שהתאפיין ברגישות והכלה. כמו כן, צוין פועלן של מורות המגמה, אסנת ויגדור-נחשון והילה חי-עמר, אשר המשיכו לדרוש רמה מקצועית ומאתגרת, חרף הקשיים שניצבו בדרך.
בבית הספר סיכמו את תקופת הלימודים של המחזור הנוכחי ואיחלו לבוגרות הצלחה רבה בהמשך דרכן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.