ב-30 באפריל התקיים בחולון גמר ה"אולימפידע" - תחרות מתמטיקה עירונית המיועדת לתלמידי כיתות ה'. התחרות נועדה לבחון יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה והתמודדות של התלמידים עם אתגרים מורכבים במתמטיקה.
שלב הגמר נערך בהשתתפות נציגים מכל בתי הספר היסודיים בעיר. במקום הראשון בתחרות זכו עומר חמאווי ושגב אור חן מבית הספר "יצחק שמיר". למקום השני הגיעו ניסן אליה ואביטל סיזנייב מבית הספר "דביר", ובמקום השלישי זכו יונתן יהושוע ונועם גורן מבית הספר "אמירים".
תחרות זו היא חלק מפעילות שמתקיימת בעיר לאורך השנה לקידום תחומי המתמטיקה וה-STEM. במסגרת זו מופעלים בחולון פרויקט מצוינות מתמטי, תוכניות לחינוך פיננסי וסדנאות העשרה, וכן מתקיימים שיתופי פעולה עם גופים שונים בעיר לחינוך תלמידים בתחומים אלה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.