בעיר חולון התקיימה האולימפידע המתמטית "קנגורו", אירוע אשר חתם פרויקט מצוינות שהחל בראשית השנה.
במסגרת הפרויקט, כל בית ספר בחר שני נציגים מצטיינים, בן ובת, שייצגו אותו בתחרות.
במקום הראשון בתחרות זכה בית הספר "יצחק שמיר" מחולון. במקום השני זכה בית הספר "דביר", ובמקום השלישי זכה בית הספר "אמירים".
בתי הספר שזכו במקום הראשון והשני ימשיכו לייצג את העיר חולון באולימפידע המחוזית, שתתקיים ב-10 ביוני.
הפרויקט הובל על ידי מנהלת תחום המתמטיקה, שלומית זליכה, יחד עם מפקחת בתי הספר, מירב שטרית, ומובילת המתמטיקה, מירי שקלים. התחרות התקיימה בשיתוף פעולה עם אגף החינוך בעיר חולון, בהובלת ריבה קליין. מחוז תל אביב במשרד החינוך מסר את תודתו לרכזות ולמורים על ההשקעה, הליווי והמחויבות להצלחת התלמידים והפרויקט.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.