קבוצת הנשים של מועדון הכדורסל אליצור חולון, סגנית אלופת המדינה, התכנסה לארוחת ערב חגיגית לציון סיום עונה מוצלחת.
באירוע השתתפו שחקניות הקבוצה, אנשי הצוות המקצועי, סגן ראש עיריית חולון, עזרא סיטון, ומנהל מחלקת הספורט בעיר, עצמון קצב. במהלך הערב, בירכו הנוכחים את הקבוצה על הישגיה בעונה החולפת. בנוסף, הוצג חזון המועדון לעתיד, המתמקד בפיתוח החל ממחלקת הנערות ועד לקבוצת הנשים הבוגרת.
בסיום המפגש, קיבלו השחקניות והצוות תשורה בדמות שעונים מחברת TISSOT. במועדון סיכמו את העונה והביעו ציפייה לקראת העונה הבאה.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.