כל תלמידי שכבת ז' בעיר חולון ביקרו אתמול (ראשון) בירושלים. הסיור כלל כ-2,000 תלמידים שעלו יחד לבירה.
במהלך הסיור, פקדו התלמידים מספר מוקדים, ביניהם משכנות שאננים, שער ציון, בית הכנסת החורבה ומנהרות הכותל. מעיריית חולון נמסר כי זוהי הפעם הראשונה שבה שכבה עירונית שלמה יוצאת יחד לסיור בירושלים.
בנוסף, הודיעה העירייה על החלת מסורת חדשה בעיר, שבמסגרתה יעלו כלל תלמידי העיר יחד לירושלים בשנת המצווה שלהם. הסיור הגיע לסיומו בטקס שנערך בגבעת התחמושת.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.