נבחרת הקט רגל בנות של שכבות ז׳-ח׳ מבית הספר אורט חולון זכתה במקום הראשון, לאחר שניצחה את נבחרת "חטיבה צומחת". בעקבות הניצחון, תייצג הנבחרת את העיר חולון באליפות המחוזית.
מנהלת בית הספר, אורטל קשת, ומנהלת החטיבה, מיכל אשכנזי, מסרו בעקבות הזכייה: "הישג נפלא שממחיש את הרוח הספורטיבית, המחויבות וההתמדה של תלמידותינו. הבנות הפגינו יכולת מרשימה, עבודת צוות ונחישות לאורך כל הדרך, ואנו גאות בהן על ההישג המרשים והייצוג המכובד של בית הספר."
את נבחרת הבנות מאמנת מזי גבאי.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.