עיריית חולון קיימה ערב הוקרה בתיאטרון חולון, המוקדש לצוות העובדות והעובדים של המרכז הרפואי וולפסון. האירוע נועד להצדיע לצוותי ולעובדי בית החולים על פועלם.
במהלך האירוע הודגשה השותפות מול שיתוף הפעולה בין העירייה לבית החולים. שיתוף פעולה זה בא לידי ביטוי, בין היתר, בסיורים של גורמי מקצוע במחלקות השונות, מתוך רצון להעמיק את ההבנה לגבי משמעות האכיפה במקביל למאמצים להצלת חיים.
באירוע צוין כי צוות עובדי בית החולים מהווה מרכיב מרכזי בחוסן העירוני של חולון. בהקשר זה, הוזכר כי העירייה פעלה במהלך המלחמה ופתחה שמרטפייה ייעודית עבור ילדיהם של עובדי המרכז הרפואי, במטרה לאפשר לצוותים להמשיך בעשייתם המקצועית בראש שקט.
כמו כן, הובעה הערכה רבה לצוותים שעומדים בחזית הטיפול, מצילים חיים ופועלים מסביב לשעון במציאות מורכבת. מן העירייה נמסר לצוותים כי הם מפגינים רגישות, אנושיות, מקצועיות ומחויבות, וכי הודות לעבודתם תושבות ותושבי חולון יודעים שיש להם על מי לסמוך.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.