המרכז הרפואי וולפסון השתתף בכנס המדעי ״גוונים של זקנה״ שהתקיים באוניברסיטת אריאל. הכנס עסק בקידום תחום רפואת הגיל השלישי והציג שלל התמודדויות וטיפולים רלוונטיים.
את הכנס כיבדה בנוכחותה מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, פרופ' ענת אנגל. במהלך הכנס הדגישה פרופ' אנגל את החשיבות המכרעת של פיתוח מענים רפואיים מותאמים אישית עבור האוכלוסייה המבוגרת.
בהמשך, מומחי המרכז הרפואי וולפסון הציגו מגוון גישות טיפול חדשניות ופריצות דרך רפואיות בתחומי הגריאטריה, השיקום והטיפול במחלות כרוניות הנפוצות באוכלוסייה המבוגרת. בין הדוברים המרכזיים בצוות המרפאה הופיעו:
- ד״ר אורית טויטו, מנהלת היחידה לאנדוקרינולוגיה, שהעבירה הרצאה בנושא אוסטאופורוזיס והזדקנות מיטבית.
- ד״ר דורון מנחמי, מנהל אגף הפנימיות, שהרצה בנושא הגישה הטיפולית לחולי לב בגיל השלישי.
- חגית איס, מנהלת מחלקת הפיזיותרפיה, אשר העבירה הרצאה על טיפול אקוטי ושיקום מוקדם למטופלים מבוגרים.
מהנהלת המרכז הרפואי נמסר כי הם גאים בצוות אנשי המקצוע אשר ממשיך להוביל, לחדש ולהעניק טיפול רפואי מתקדם ומקצועי למטופליו.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.