הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

תלמידי שכבה ח' באורט חולון ארזו וחילקו 150 סלי מזון למשפחות בעיר

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק אורט חולון
צילום מתוך דף הפייסבוק אורט חולון

תלמידי שכבה ח' מבית הספר אורט חולון השלימו יומיים של אריזה וחלוקה של 150 סלי מזון עבור משפחות בקהילת חולון.


במסגרת עשייה ערכית, הגיעו התלמידים בהתנדבות בשעות אחר הצהריים, מעבר לשעות הלימודים הרגילות, כדי להשתתף באופן פעיל באריזת המזון וחלוקתו.


מנהלת בית הספר, אורטל קשת, ומנהלת חטיבת הביניים, מיכל אשכנזי, מסרו: "ההתנדבות נמשכת כל העת, בחגים ובימים שבשגרה, וזו העת להודות מקרב לב על שיתוף הפעולה המתמיד עם עמותת 'יד לחיים טובים'".


כמו כן, נמסרה תודה לאסף גולדפישר, רכז שכבת ח', על פעילותו והמשך עשייתו למען הקהילה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה