עיריית חולון תקיים טקס עירוני לזכר יהודי אתיופיה אשר נספו בדרכם לישראל. הטקס יתקיים ביום שלישי, ה-12 במאי, בשעה 19:30, במרכז מורשת יהדות אתיופיה שברחוב פרופסור שור 57 בעיר.
האירוע ייערך במעמד ראש עיריית חולון, שי קינן, ומנהיגה הרוחני של הקהילה בעיר, קס סמנה פלקה. כמו כן, בטקס ישתתפו נציגי משרד העלייה והקליטה, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הקליטה מיכאל סוטובסקי, ונציגי משטרת ישראל.
במסגרת התוכנית, במהלך יידלקו נרות נשמה לזכר הנספים, ולאחר מכן תתקיים הרצאתו של עמרם אלקום בנושא עליית יהודי אתיופיה.
הכניסה לאירוע, המתקיים בתמיכת משרד העלייה והקליטה, היא חופשית והציבור מוזמן. לפרטים נוספים ניתן לפנות למנהלוש בטלפון 053-3337820 או ללהין בטלפון 054-2775679.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.