התיאטרון של ימה יעלה את הצגת הילדים "האריה והעכבר" במרכז הקהילתי נווה ארזים בחולון. ההצגה תתקיים ביום שלישי, 12.5, בשעה 17:00 באולם האירועים של המרכז.
ההצגה עוסקת בסיפור המדגיש חברות, אומץ ולב גדול. על פי תיאור ההצגה, האריה הגדול, שמטיל פחד על כל היער, מוצא את עצמו יום אחד חסר אונים לאחר שהוא נלכד ברשת שאין ממנה מוצא. באותו הרגע מופיע מישהו קטן מאוד, עם לב גדול ואומץ מפתיע המסייע לו.
הפעילות מיועדת ומתאימה לילדים בגילאי 3 עד 7. עלות כרטיס היא 20 שקלים, כאשר הורה מלווה נכנס ללא תשלום.
להרשמה ורכישת כרטיסים: לחצו כאן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.