המרכז הרפואי וולפסון בחולון קיים היום (שני) טקס הוקרה לשלוש חברות צוות, אשר נבחרו לרשימת הנשים המובילות והמשפיעות של חטיבת בתי החולים הממשלתיים לשנת 2026.
שלוש הנשים שזכו להוקרה במעמד זה הן ד"ר עדי עובדיה, הודא כתא ודנה סויבלמן.
ד"ר עדי עובדיה משמשת כמנהלת שירות אלרגיה ואימונולוגיה בילדים. במסגרת תפקידה עוסקת ד"ר עובדיה, מלבד בטיפול, גם במחקר, בחדשנות ובהכשרת דור העתיד של הרופאים והרופאות. הודא כתא מכהנת כדימותנית הראשית של המרכז הרפואי, פועלת לקידום טכנולוגיות מתקדמות בתחום ומחברת בין הצוותים השונים. דנה סויבלמן, עוזרת מנהלת המרכז הרפואי, עוסקת בקידום מגוון תהליכים אסטרטגיים ויוזמות המובילות את בית החולים.
בהודעה מטעם הנהלת המרכז הרפואי צוין כי השלוש מהוות מנהיגות וחלוצות בתחומן, וכי צוות המרכז גאה בפועלן ובהישגיהן.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.