המרכז לאזרחים ותיקים בחולון יקיים מפגשי "חברותא" במהלך חודש מאי. המפגשים מועברים בהנחיית אסף גון וכוללים סקרנות, משחק, קלילות והנאה.
המפגשים יתקיימו בימי שלישי, בתאריכים 12 במאי ו-26 במאי, בין השעות 16:00 ל-17:30. הפעילות תיערך במרכז לאזרחים ותיקים, בכתובת המעפילים 64 / אלחריזי 17.
עלות ההשתתפות במפגש היא 20 שקלים וכוללת כיבוד קל.
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר:
- עמוס - 054-5564859
- יהודית - 054-4932955
- אושרה - 052-5524926
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.