עיריית חולון קיימה ב-10 במאי כנס תושבים בשכונות ג'סי כהן וקריית מיכה. המפגש נועד לשתף את המשתתפים בעשייה העירונית ולהקשיב לצרכים שהועלו מטעם התושבים.
במהלך המפגש, הציגו נציגי העירייה שורת מענים לצרכים המרכזיים שהוצפו. בין הפעולות שהוצגו:
- ניקיון הגינות במתכונת יומיומית.
- הקצאת מבנה קבע לתנועת הנוער בני עקיבא.
- שדרוג המגרש במרכז קהילתי לזרוס.
- הנגשת גשר התנאים.
- הוספת הצללה בשטח המרכז המסחרי.
- שדרוג התאורה והצמחייה בגינות.
- הרחבת שעות הפעילות במרכז "שטרודל" במהלך חופשות וחגים.
מהעירייה נמסר כי מפגשים במתכונת זו מתוכננים להמשיך ולהתקיים בכל שכונות העיר. תושבי האזור המעוניינים לשמור על קשר ישיר ולהפנות שאלות יכולים לפנות למנהלת השירות לתושב הפעילה באזור, חנית וקנין, בטלפון 054-790-6146.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.