כיתת הוותיקים של בית הספר אורט חולון יצאה לטיול ברחבי העיר אשדוד.
הטיול נפתח בתצפית מגבעת יונה אל עבר נמל אשדוד. משם המשיכו המשתתפים לביקור במוזיאון הגלריה, המספר את סיפורה של העיר, בליווי הדרכה. בהמשך נערך סיור בשוק, שכלל צפייה בציורי גרפיטי וטעימות של מאכלים שונים, בהם חצ'פורי, פלאפל וגלידה.
לאחר מכן ביקרה הקבוצה במוזיאון לתרבות הפלישתים, והיום נחתם בסיור רכוב באזור המצודה, בליווי הגשת פירות העונה.
מנהלת בית הספר, אורטל קשת, מסרה: "כיתת הוותיקים שלנו מוכיחה פעם אחר פעם שלמידה, סקרנות וחברות אמיתית אינן תלויות גיל. החוויות המשותפות מחזקות את תחושת הקהילה והמשמעות."
יום הטיול אורגן ותוכלל על ידי אביבית אדרי.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.