בית הספר "יצחק שמיר" בחולון החל לקיים את מפגשי הגנים, לקראת המעבר של הילדים לכיתה א׳ בבית הספר.
במהלך המפגשים התקיים שיח עם הילדים על המעבר מהגן לבית הספר, בו שוחחו על ההבדלים בין שתי המסגרות. כמו כן, במסגרת ההיכרות המוקדמת, פגשו הילדים דמויות משמעותיות שילוו אותם בשנתם הראשונה במוסד החינוכי.
בנוסף, הילדים השתתפו במפגשים ספורטיביים שכללו מעבר בין תחנות מגוונות. הפעילות הובלה על ידי המורה טל דואני, בשיתוף תלמידי כיתה ד׳4 שלקחו חלק בהפעלת התחנות. מבית הספר נמסר כי הם מצפים לקראת המפגשים הבאים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.