תערוכת אומנות תחת הכותרת "אפס סובלנות לאלימות" הוצבה לאחרונה בלובי הגימנסיה למדעים ולאומנויות ברנקו וייס ע"ש חיים הרצוג בחולון. התערוכה, העוסקת בגל האלימות בחברה הישראלית, מציגה תוצרים אומנותיים פרי יצירתם של תלמידי הגימנסיה.
היצירות בתערוכה נוצרו בעקבות אירועי השעה בחברה הישראלית, והופקו בהנחייתה של מרב שטוק, המשמשת כאוצרת התערוכה. הצבת העבודות נועדה לתרום לקיום שיח ערכי סביב האירועים ולעודד למידה של הנושא בדרך אומנותית.
במסגרת הצגת התערוכה, הגיעו ויגיעו במהלך השבוע אורחים מהעיר כדי להתרשם מן העבודות שניצבות בלובי בית הספר וללמוד על הנושא.
סרטון:


להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.