הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

תלמידי כיתות א'-ב' מבית הספר "לוי אשכול" בחולון השתתפו בפעילות שבועות בחווה החקלאית

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק בית ספר "לוי אשכול" חולון
צילום מתוך דף הפייסבוק בית ספר "לוי אשכול" חולון

תלמידי כיתות א' וב' מבית הספר "לוי אשכול" בחולון יצאו לפעילות לכבוד חג השבועות בחווה החקלאית, שנערכה ביום ראשון (17 במאי).


במסגרת הפעילות, התלמידים למדו על השימוש במגל והתנסו בקציר חיטה. כמו כן, פירטו בפניהם את התהליך שעובר גרגיר החיטה עד שהוא מעובד ללחם, וציינו את הקשר בין עבודת האדמה למזון.


בסיום הפעילות בחווה, הילדים הכינו פיתות בטאבון ואכלו אותן.







להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה