הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

ב-2.6.26: כנס עירוני ראשון מסוגו בנושא גיל המעבר יתקיים בחולון

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק נקודת מפנה- נשים בחולון
צילום מתוך דף הפייסבוק נקודת מפנה- נשים בחולון

ביום שלישי, ה-2 ביוני 2026, יתקיים בחולון כנס עירוני ראשון מסוגו המוקדש לנושא גיל המעבר (מנופאוזה). הכנס ייערך באודיטוריום שבקומת הקרקע של בניין 6 במכון הטכנולוגי HIT בעיר, החל מהשעה 17:30.

האירוע מיועד לנשים סביב גיל 40 ומעלה, ומטרתו לספק מידע בנוגע לשינויים הפיזיים והנפשיים המאפיינים תקופה זו. על פי תכניית האירוע, לאחר שלבי התכנסות ודברי פתיחה, תתקיים בשעה 18:30 הרצאה של הילה כרמל. לאחריה ייערך פאנל מומחיות נשים בהובלת סלעית גרניט והילה כרמל, מנחות הפודקאסט "גיל המעבר".

בכנס יעלו לדיון מגוון נושאים, בהם טיפול הורמונלי, תזונה ושומן בטני, גלי חום ועייפות, הפרעות שינה ויקיצה מוקדמת, זוגיות, מיניות, מצבי רוח והגשמה עצמית.

את הערב יחתום, בשעה 20:00, המופע "יחפות מבחירה" בהשתתפות מינדי ארליך וסופי צדקה. הכנס מתקיים בשיתוף גורמים שונים ובהם עיריית חולון, רשת קהילה ופנאי, מרכז רפואי וולפסון והמכון הטכנולוגי HIT.

עלות ההשתתפות בכנס הינה 30 שקלים למשתתפת, ומספר המקומות מוגבל.

להרשמה: לחצו כאן.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה