הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

תלמידי גימנסיה הרצוג בחולון העפילו לשלב הארצי בתחרות דיבייטינג באנגלית

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק הגימנסיה למדעים ולאומנויות ברנקו וייס ע״ש חיים הרצוג, חולון
צילום מתוך דף הפייסבוק הגימנסיה למדעים ולאומנויות ברנקו וייס ע״ש חיים הרצוג, חולון

תלמידי הגימנסיה למדעים ולאמנויות ברנקו וייס ע"ש חיים הרצוג בחולון השתתפו השבוע בתחרות דיבייטינג מקוונת בשפה האנגלית. נציגי הגימנסיה ניצחו בתחרות והעפילו לשלב הארצי, שיתקיים בחודש הבא.


התחרות כללה שני סבבים. בסבב הראשון, ייצגו התלמידים עידו אלמוג (ז'1), אוראל אילוז (י'2) ונהוראי ביטון (י'2) את עמדת הממשלה בדיון בנושא העדפת זמן לתחביבים ולמערכות יחסים על פני שאיפה למצוינות אקדמית. בסבב השני, טענו התלמידים בשם האופוזיציה כנגד שימוש בטכנולוגיה המאפשרת למחוק זיכרונות ספציפיים מתודעתם של אנשים, דוגמת טראומות, פרידות או כישלונות.


לתואר הדובר המצטיין של התחרות נבחר התלמיד נהוראי ביטון. תלמידי התיכון ניקיטה סטרקין (י"ב2), ליבי אמינוב (י"ב2), יובל שיקלי (י"א2) ויובל אוליאל (י"א2) לקחו חלק בפרויקט ושימשו כמנטורים לתלמידי החטיבה ושכבת י'. תוכנית הדיבייטינג בגימנסיה מנוהלת ומובלת על ידי יעל אבנרי במשך מספר שנים.







להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה