תלמידי מגמת אומנות משכבת ח' בגימנסיה למדעים ולאומנויות ברנקו וייס ע"ש חיים הרצוג בחולון השתתפו בפעילות של חריטה על פרספקס לקראת היציאה לחופשה.
הפעילות התקיימה בהדרכתו של יוסי, אב הבית של חטיבת הביניים, אשר משמש גם כאמן פעיל המצייר וחורט על משטחים שונים. בשיעורים המקדימים לפעילות, חקרו התלמידים אודות אמניות נשים ובחרו פורטרטים שלהן.
לאחר מכן, יצרו התלמידים את הפורטרטים בטכניקת חריטה על פרספקס כחלק מההתנסות בטכניקה החדשה במגמה.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.