המרכז הרפואי וולפסון בחולון הודיע על מהלך חדש בתחום תרומות הביצית עבור מטופלות ומטופלי פוריות. במסגרת המהלך, חתם המרכז על הסכמים ישירים מול מרפאות פוריות בגאורגיה ובאוקראינה.
מהמרכז הרפואי נמסר כי משמעות ההסכמים היא מעורבות, פיקוח ואחריות של הצוותים הרפואיים של בית החולים לאורך כל התהליך. המעורבות תחל כבר בשלב הבדיקות הגנטיות של התורמות ותימשך לשם שמירה על סטנדרטים רפואיים ואתיים.
פרופ' יוסי מזרחי, מנהל היחידה לפוריות והפריה חוץ גופית בוולפסון, הגדיר את המהלך כ"בשורה אמיתית למאות נשים הזקוקות לתרומת ביצית". פרופ' מזרחי הדגיש בנוסף את החשיבות שבאחריות, שקיפות ואתיקה לאורך כל הדרך.
בית החולים מסר לסיום כי ימשיך לפעול על מנת להעניק למטופלים את הטיפול הטוב והבטוח ביותר, מתוך אחריות, מקצועיות ורגישות.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.