הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

32 תלמידי י"ב מאורט חולון סיימו את המכינה הבית ספרית הראשונה בבקעת הירדן

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק אורט חולון
צילום מתוך דף הפייסבוק אורט חולון

32 תלמידי שכבת י"ב בבית הספר אורט חולון חזרו משבוע של פעילות במסגרת המכינה הבית ספרית הראשונה שקיים מוסד הלימודים. התלמידים שהו במשך שבוע בבית זרע שבבקעת הירדן.

במהלך השבוע, התלמידים קיבלו על עצמם אחריות מלאה לניהול סדר היום, החל משלב ההשכמה, דרך הכנת ארוחות, ניקיונות, ועד להעברת מערכי שיעור ותכנים.

נוסף על כך, התלמידים שילבו פעילות התנדבותית במעון לבעלי מוגבלויות בעיר טבריה, שם קיימו פעילות משותפת עם דיירי המקום. המכינה כללה גם שיחות והרצאות, ביניהן של רב פקד בדימוס ופה הזימה, בעברו לוחם מסתערב, שסיפר על שירותו והדגיש בפני התלמידים את חשיבות הנתינה והמעורבות החברתית. מפגש נוסף נערך עם עזרא נגר, אביו של תומר נגר ז"ל, אשר נפל ב-7 באוקטובר בקרב בכיסופים. האב שוחח עם בני הנוער על ערכי ההנצחה, נתינה, והבחירה בחיים של משמעות.

מנהלת בית הספר, אורטל קשת, התייחסה ליוזמה ואמרה: "סיומה של המכינה הוא אבן דרך למסורת שנקיים מדי שנה. התהליך שהתלמידים חוו היה מרגש ומוכיח ששינוי קיים בכל תלמיד ותלמידה, והמכינה חיזקה זאת. על אף המלחמה שחווינו, צוות בית הספר הצליח להוציא אל הפועל את המכינה ואנו גאים בכל השותפים לכך, ובייחוד בתלמידים. תודה רבה לצוות אשכול מטעם הסוכנות היהודית ולתמר זרמי, מנהלת תחום מנהיגות ברשת אורט, על השותפות וההובלה".

בית הספר הודה במקביל לצוות שהוביל את הפעילות: מנהלת המכינה אביבה, ענבר שהדריכה וליוותה את התלמידים, וכן למדריכות שיראל ורוני.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה